Рекламата продава

Вие може да имате най-безценния пазарен продукт, но ако никой от потенциалните Ви клиенти не знае за него, ако не го рекламирате достатъчно, няма да имате продажби и съществена полза от него. Затова първата крачка на всяка успешна реклама е да привлечете тяхното внимание. Във века на рекламата, когато хората биват заливани от всички страни … Продължение

Google с нов сайт за сравняване на цени

Google придоби сайтът за сравняване на цени Like.com. Финансовите детайли по сделката не са разкрити. Like.com е специализиран във визуална технология за търсене на цени, която позволява на потребителите да търсят изгодни сделки, използвайки снимки на продукта. Сделката на Google, според анализатори, е конкурентен отговор на Bing, собствениците, на която – Microsoft, заявиха, че ще … Продължение

Купуваш самолетен билет през телефона си с 10 % по-евтино

Повече от 10% от мобилните потребители в ще свалят или купуват мобилни билети през следващите четири години, според ново проучване на Juniper Research. Докладът предвижда, че използването на мобилни телефони за купуване или възстановяване на билети ще се увеличи петкратно до 2014. Тенденцията е водена от купуването на билети за транспорт чрез мобилни телефони в … Продължение

Мобилния интернет навлиза със страшна сила и при нас

Анализаторската компания от САЩ Gartner Research прогнозира, че през 2013 г. мобилният интернет достъп ще надвиши този през персонални компютри. Според Gartner броят персонални компютри в света, с достъп до интернет през 2013 г., ще е 1,78 млрд., а на мобилни телефони с интернет достъп – 1,82 млрд. – разлика с приблизително 100 млн. броя … Продължение

Бързата работа – срам за майстора

С всяка изминала година ежедневието на човек става по-забързано и по забързано. В нашата работа срещаме всякакви хора и голяма част от тях бърза. Колко често срещаме израза, че поръчката трябва да стане „за вчера” само ние си знаем. Нашето желание е да променим малко това мислене. Да пречупим тази мания за бързане. Проектирането не … Продължение

Целите на рекламата

Рекламата и Целите Рекламата винаги изисква предварително точно целеполагане, тъй като тя е “най-непризнатият от всички икономически фактори”(Доганов, Д./Палфи, Ф. „Рекламата каквато е“, IV изд., С., Принсепс, 1999г.)и ефективността й при традиционните средства за информация се измерва трудно и често с голяма неточност. Едно рекламно усилие е оправдано тогава, когато се извършва с конкретни средства, … Продължение

Рекламата в интернет

Рекламата в Интернет като цели, които стоят пред нея, не се отличава от класическото разбиране за реклама. Тя е сборната точка на интереса на медията и рекламодателя, като тръгва неизменно от опцията – колко и каква е аудиторията, минава през колко ще струва като цена на 1000 и свършва задължително с равносметката: какъв ефект е … Продължение

Проучването на пазара

Криза е. Нужно е да засилим потенциала си. Да стабилизираме разходите и да проучим пазара. Колкото е нужно. За тази цел са ни нужни и кадърни хора с трезвен поглед и стабилни маркетингови познания. Не просто някой, а най-добрия. Как действаме – засилваме драстично нуждата от повече работа и поглеждаме към новите технологии. Всички фирми … Продължение

Студио 45

Mediacafe.bg представя новата си рубрика PR. Рубрика за иновации и креативни решения свързани с нашата работа и нашето удобство. Ще ставате свидетели на интересен поглед на художници и професионалисти в сферата на  PR. Ще сравняваме работата им през призматa на чуждото и своето. И, за да не лежим само на кълката, че българите сме специалисти … Продължение

Отпускат нови европейски стипендии

На 22.03.2010 г. Министерството на образованието, младежта и науката откри кампанията за кандидатстване за стипендии и награди за летния семестър на учебната 2009/2010 г. по проект „Студентски стипендии и награди”, съфинансиран от Европейския социален фонд по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007-2013 г. В срок от 22.03.2010 до 15.04.2010 г. студентите ще имат възможност … Продължение