
Nissan стартира Flash приложение, предназначено специално за мобилни браузъри на телефони с Android и достъпно само чрез интернет страницата си. Приложението е достъпно от сайта, свързан с кампанията на Nissan Juke , а не във водещи магазини като Android Market. Juke Power Up е ограничен до устройства, използващи Android 2.2 операционна система, поради използването на Adobe Flash.
То насърчава потребителите да разклащат телефоните си и да запишат показанията на акселерометър, които след това да публикуват във Facebook.Nissan работи с агенция Publicis, собственост на Digitas за проектиране и разработване на приложението, насочено към по-младата аудитория. Производителят проведе дигитална кампания за промотиране на Crossover гамата си, включвайки поредица от видеоклипове, хоствани на своята страница, която промотира моделите Qashqai, Murano и Juke.
mediacafe.bg