Глобалният маркетинг все повече преминава към онлайн форма на работа, но релевантността на външната реклама никога няма да загуби своята стойност. Ярък плакат, табела на ново кафене или салон за красота винаги ще хване окото на минувач. И благодарение на контраста на фона на града, ефектът ще бъде многократно по-висок, отколкото ако същият човек го види за кратко на екрана на своя смартфон.
Външната реклама е много разнообразна, както и нейното местоположение. Най-видимите зони са тези с висок трафик. Можете да видите ярки табели или билбордове, където хората представят собствените си продукти или услуги.

Какви са видовете външна реклама
Специалисти от печатница Rebrand представят някои от основните видове външна реклама, които ще улеснят избора ви:
- върху фасада на сграда – носител под формата на банер, който се поставя върху цялата площ на стената или на фасадата на сграда. Основното предимство е видимостта. Трудно е да не забележите голямото послание;
- брандиране на маски и шлемове за лице – безопасността е на първо място. Можете да създадете свой собствен дизайн, който да включва вашето лого или име на фирмата, а защо не и самият продукта;
- билбордове и мегабордове – те се срещат по-често по пътищата и магистралите. Дизайнът се състои от метална рамка върху опора. Билбордовете често са с ширина 6 метра и височина 3 метра. Със сигурност няма как да бъдат незабелязани поради размера си и всеки минувач ще бъде привлечен от тях;
- табели – знакът информира потребителите какво има вътре в сградата или извън вратата. Над входа са поставени табели. Табелите имат плоска, триизмерна и къдрава форма. Може би този вид външна реклама е най-популярната;
- стикери и постери – те могат да се поставят на самия продукт, на витрини, стени. Могат да бъдат поставени още на спирки или други оживени места.
За още по-голяма ефективност, можете да изберете брандиране на автомобил с фолио или друг материал, който да извършва съответните услуги на вашата фирма.
Възможности на широкоформатния печат
Широкоформатният печат на открито не е нищо повече от добре познатите стримери, банери, отпечатване върху перфорирано фолио, мрежа и т.н. Най-често се използва специално оборудване за производството на продуктите. Външната реклама трябва да бъде ярка, издръжлива, нечувствителна към атмосферните влияния.
Избират се мастила, които са устойчиви на агресивна среда, но осигуряват най-точното възпроизвеждане на цветове и нюанси. Фотографското качество на изображенията и яснотата излизат на преден план.