Министерство дало 100 хиляди лева за реклама във Facebook???

zemedelie
Земеделското министерство си е „заделило“ най – безцеремонно 100 хил. лева за популяризиране на Програмата за селските райони (ПСРС) в социалните мрежи и форумите. Това съобщава днес сайтът „Отворен парламент“, който публикува списък с дейностите по програмата, които трябва да бъдат извършени през 2011 година.

С този рекламен „супер иновативен“ подход, да бъде популяризирана програмата, министерството е заделило 50 хил. лв. без ДДС за създаването на профил в двете най-популярни социални мрежи Twitter и Facebook. Това сигурно е най-скъпият профил създаван някога. В първата страница има едва 13 последователи, докато във втората те са 64. Отделно от това други 50 хил. лв. без ДДС са заделени за „публикуване на информация за ПРСР в интернет форуми“. За 50 хиляди толкова, нали г-н Найденов? Поне да си бяхте направили труда да напълните с няколко „селянина“ тези страници, като крадете толкова нагло?
От текста на документа става ясно, че в министерството ценят високите технологии и бързото развитие на социалните мрежи. „Facebook и Twitter са сред най-глобално развиващите се социални мрежи както в България, така и в цял свят. Редица световни институции използват съвременните социални мрежи като информационни портали за своите продукти“, е записано в план-програмата, като от ведомството се мотивират, че това е най-лесният начин ПРСР да достигне до младите хора.
МЗХ продължава с анализа на влиянието на социалните мрежи, като вписва, че изпълнението на тази обществената поръчка ще включва „разработването и поддържането на подобен тип страница за бърз и пряк достъп до информационни материали на Програмата. Този тип общуване дава и възможност за коментари, както и за обратна връзка с потребителите”. След днешната статия коментарите на страницата станаха прекалено много, че даже можем да си зададем изводите – мисията ви е изпълнена
На посочената от МЗХ страница на Програмата във Facebook, информация се качва от 4-ти март 2012 г. Съдържанието, което генерира страницата, е чрез споделяне на материали основно от няколко външни източника – Агро.БГ, Fermer.BG, информационна агенция „Фокус”, агенция „КРОСС”. Изключително рядко страницата създава свои собствени новини – една от които е съобщението, че Програмата за развитие на селските райони от 4 май 2012г., вече има и Twitter акаунт.
От МЗХ потвърдиха, че през 2012 г. за присъствието на програмата в социалните медиите са одобрени нови 50 000 лв. От там обаче отказват да назоват името на изпълнителя, който е спечелил обществената поръчка за популяризиране на ПРСР.
Страниците във facebook може да видите тук!
Информацията е на сайта offnews

mediacafe.bg