Имейл маркетинг конференция в края на месеца в София

Събитието ще се проведе за първи път в България

Данните в световен мащаб показват, че 95% от онлайн потребителите използват имейл. 91 % от онлайн потребителите проверяват имейла си всеки ден. 23.6 % от отворените имейли са отворени в рамките на 1 час след получаването.

През 2013 г. компаниите са увеличили с 20 % бюджетите си за имейл маркетинг, а за 2014 г. прогнозата е скокът да е с още 10 %.

Това са цифри, които безкомпромисно показват, че имейлът е особено силен канал за комуникация с потребителите. За да се използва за маркетинг цели, обаче, трябва да се познава Закона за защита на потребителите, а за да се използва ефективно и да води до желаните резултати – има още специфики.

В помощ на бизнеса и на маркетинг специалистите идва първата за България Имейл маркетинг конференция, която ще се проведе на 28 ноември 2014 г.

Темата е Директни продажби възможни чрез е-mail, а лекторите са експерти в сферата, както и представители на Комисия за защита на потребителите и на неправителствена медиаторска организация.

Организатор е Георги Христулев, водещ експерт в сферата на имейл маркетинга в България, основател на Web Direct и на Игрите на успеха.

Основните теми, които са включени в програмата са:

  • Как работи E-mail маркетинга – демонстрация
  • Непоискани съобщения
  • Поискани съобщения
  • Защитенисофтуер и сървъри
  • Изпълнениена E-mail маркетингкампании и измерванена ROI
  • Защитаналичнитеданни – криптиране
  • Начинизасъбиранена e-mail контакти
  • Правилазаписаненапродажбенитекстове и какдумитесепревръщат в левове

Експерт от КЗП ще се включи с темата „Договори извън търговския обект и договори от разстояние. Изменение в Закона за защита на потребителите от 25.07.2014 г.  (Всеки, който продава онлайн ще бъде засегнат)

А представител на неправителствена медиаторска организация ще говори по темата “Решаване на извън съдебни спорове при постъпили жалби от потребители”

Ще бъдат анализирани резулати чрез конкретни данни от предварително пусната специално за целта благотворителна имейл маркетинг кампания за WishBox,  уебплатформа в помощнаизбора и подготовкатанамладитехоразависшеобразование и кариера.

Имейл маркетинг конференцията подкрепя каузата на WishBox и като дарява 10 лв. от стойността на всеки закупен билет за техния проект.

Конференцията ще се проведе на 28 ноември 2014 г. (петък) в Кемпински Хотел Зографски, Зала София(бул. „Джеймс Баучер“ 100).

Повече информация може да намерите в сайта на събитието.

Информация за лекторите:

Георги Христулев

Водещ експерт в сфератана E-mail маркетинга в България. Реализирал е над 3000 успешни кампании за над 400 клиента. Сред компаниите, които са му се доверили, са GFK, SOLVEX, ANDREWS FASHION, ORIFLAME, SKODA BULGARIA, FORD, ИЗИ КРЕДИТ, Access MBA и много други.

Георги Христулев е натрупал експертизата си по трудния, но и най-ефективен начин – чрез опита си. Компании ползват услугите му още от 2009 година насам, защото резултатите говорят безкомпромисно сами за себе си и отличават успешно реализирания E-mail маркетинг като най-ефективния похват в онлайн маркетинга.

Освен основател и управител на маркетинговата компания Уеб Дайрект, той е и организатора на Игрите на успеха (обучения и събития с фокус да помагат за успеха в бизнеса и в живота).

Невяна Коева

Невяна Коева е маркетинг специалист и основателнабългарскиясофтуерза E-mail маркетингзабизнеса – Emailinvest.com. 

Emailinvest.com е сред десетте най-добри софтуерни продукти за E-mail маркетинг в целия свят, а чрез него са изпратени над 19 000 успешни кампании в 6 държави.

Фокусът в работата на Невяна Коева е не само в привличането, но и в задържането на клиенти.

Алекс Попов

Първият българин, завършил най-високата степен в НЛП – НЛП треньор, лично  при д-р Ричард Бандлър (съоснователна НЛП).

Вече повече от 14 години продава най-различни продукти на принципа на директните продажби. Откуфари, козметика и застрахователни продукти до уеб дизайн и изделия от злато.

Вашият коментар