Digital4Plovdiv събира над 300 маркетинг специалисти в края на месеца

Задава се мащабна конференция за онлайн търговия под тепетата с най-добрите казуси и примери от реалната практика – Digital4Plovdiv

В края на месец ноември Пловдив отново ще стане домакин на среща за онлайн маркетинг и търовия, като събира водещите специалисти в бранша на едно място. Тя ще се проведе в Хотел Санкт Петербург на 30 ноември, като се очаква над 300 участници  от цялата страна да коментират последните тенденции в бранша и да разискват точно 28 актуални теми от дигиталния свят.  Събитието ще бъде открито о Иван Тотев, както и председателят на Търговско-промишлената камара в Пловдив – д.и.н Добрина Проданова. 

Част от темите ще бъдат е-commerce – факти, цифри и тенденции; ERP Системи, SAAS платформи, Дропшипинг и всичко в полза на онлайн търговията; Онлайн търговията и Facebook – съвременният брак по сметка; Видеомаркетинг; Ретаргетинг срещу Ремаркетинг; AdWords стратегии за онлайн магазини; Ефективни Google AdWords Стратегии за онлайн магазините, SEO тенденции за 2018г. Счетоводни и правни аспекти в онлайн търговията; SEO одит на живо на онлайн магазин и много още практически теми като Best Practice и Workshop направления.

Лекторският състав е много сериозен и се очертава сериозна практически насочена конференция. Ето няколко имена от лекорския състав: Филип Мутафис (PaySera), Ивайло Тончев (Framar), Велизар Величков (Grabo), Елена Арнаудов (Google), Огнян Младенов (Seom), Любомир Русанов (Superhosting), Любомир Атанасов (SEOMAX.BG), Димитър Селенски (Selmatic), и още много лектори допълващи състава от 28 лектори в конференцията.

 Mediacafe.bg е официален медиен партньор на конференцията в Пловдив

Вашият коментар