
След изследвания става ясно (както и може да се предположи), че успехът на услугите за онлайн банкиране ING Direct зависи силно от маркетинга от уста на уста. Нови потребители опитват услугата най-често след препоръка от познат или приятел. Затова обслужващата агенция Leo Burnett решава да използва истински хора, които позиционира като част от интерактивни билбордове на стени, автобуси и специално поставени стойки. Лицата на кампанията поздравяват минувачите и ги обвързват в разговор за предлаганата услуга много по-успешно от всяка високо-технологична реклама.
Рекламните площи са брандирани със слогана “Попитай тези, които вече го ползват” и директно служат като покана за диалог с необичайните билбордове.Мисля, че идеята е много добра. По нетрадиционен и нискобюджетен начин се използва психологическия позитив от разговора с истински хора. По този начин ING Direct получава по-човешки облик и се доближава до своите клиенти. Ефектът е удвоен, като кадри от кампанията се превръщат в телевизионна реклама. Би ми било интересно да видя нещо подобно, но на рекламните площи да се появяват истински потребители на марката – така може да се получи страхотна онлайн инициатива за набиране на доброволци, която да разшири кампанията още преди официалния й старт. От друга страна, тук ключов е елементът на изненадата, който щеше да се загуби при предварително огласяване.
Инфо – vasvalch.com
mediacafe.bg