
Wake Up Light сама по себе си е много интересен продукт. Тя симулира слънчевия изгрев като бавно увеличава яркостта си – точно като при естествена светлина. Медицински лица свидетелстват, че лампата спомага за регулиране на енергийните нива и помага за по-естествено и пълноценно събуждане. За да покажат на практика качествата на изобретението си, Philips избират най-северния град на света като място за интересен експеримент. Longyearbyen може би е прекрасно място, но от края на октомври до края на март е обвит в постоянен мрак. Нощ, която продължава цели 5 месеца – и ако това не е предизвикателство.
Philips решават да заредят всяко домакинство от селото, което пожелае да се включи в кампанията, с Wake Up Light. По време на проекта целият свят може да следи реакциите на норвежките жители от специален подсайт, Facebook, Flickr и YouTube. По време на кампанията ще бъде заснет и кратък филм за ефекта на експеримента върху екипа.
Кампанията е заредена с много оригинална идея, социално измерение и начин да се увериш от първа ръка (или първо гледане на компютърния екран) в качествата на продукта и начина, по който той подобрява живота ти. Тя е илюстрация на едно от основните правила в маркетинговите комуникации:
“Не се фокусирай върху продукта си, а върху неговите ползи за потребителя!”
“Не се фокусирай върху продукта си, а върху неговите ползи за потребителя!”
Инфо: vasvalch.com
mediacafe.bg