Проф. Чернев: Компаниите не могат без интернет

До голяма степен интернет променя начина, по който мислим за маркетинга. Въпреки това обаче принципите, по които се прави маркетинга, не са се променили, смята професор Александър Чернев, преподавател в Kellogg School of Management, САЩ. Влиянието на интернет става все по-силно, което прави осъществяването на успешна маркетингова кампания без присъствие в глобалната мрежа все по-трудно, посочи професорът след публична лекция, организирана от фондация Александър.

Ключов фактор за успеха на всяка маркетингова кампания остава локализирането и адаптирането на продуктите и услугите, категоричен е Чернев. В тази насока интернет не е начинът, който ще уеднакви подходите на маркетолозите и вкусовете на потребителите, смята той. Повечето от сегашните пазарни лидери са създадени, без да е имало интернет. Сега обаче този процес на създаване на марките е доста по-труден без интернет, а занапред той ще става и още по-труден. Вижте какво мисли професор Чернев за разликите между теорията и практиката в маркетинга, ролята на интернет и значението му за развитието на бизнеса във видеоматериала.


Вижте видео-интервюто в сайта на Инвестор.бг

mediacafe.bg

За автора