
Миналата седмица в някои от вестниците се появи най-страхотната вложка. Някой беше подхвърлил ученически бележник, който обаче хич не беше това, което изглеждаше. Както може да видите от последната страница (с текст “Помогнете да намерим родители, които да подписват отличните им оценки”), става дума за реклама на UNICEF по най-новата им кампания за приемни родители.

Телевизионните реклами от кампанията също са много силни, но този подход минава на напълно друго ниво. Тук се използва елемент, познат на всички – на мен от наскоро приключилите ученически години, а на някои по-възрастни от ежедневните срещи с бележника на отрочето. Вниманието се привлича лесно, когато публиката забележи нещо добре познато, с което се свързват вече изградени очаквания, спомени,

емоционални връзки и асоциации. Създадената система от връзки с ума на потребителя работи в полза на рекламата, като й придава по-голяма значимост и емоционална натовареност.
Стига с теорията, ето и нещо човешко: като видях рекламата, наистина ме заболя. Ефектът беше бърз, силен и безотказен. Поздравления за криейтива – идеята е лесна за изпълнение, евтина, но много ефективна.
Инфо: vasvalch.com
mediacafe.bg
За автора