
Simply Zesty пуснаха кратко обобщение с иновативни кампании в социалните медии. Примерите от САЩ и Европа са представени кратко и структурирано, като се обръща специално внимание и на метриките, които доказват успеха на кампанията. Те показват не само резултата, но и какви мерни единици са използвани от екипа – нещо доста полезно. Документът е разделен на няколко категории според бранша, в които са включени както добре познати примери, така и нови за мен кампании.
Сред “обичайните заподозрени” са кампанията на Starbucks във Foursquare, tagging-играта на IKEA във Facebook, awareness-кампанията срещу рака на гърдата и онлайн-куеста за филма “Черният рицар”. Няма как да минем без Old Spice, TipEx и Will it blend? Интересно ми беше да прочета за идеята на Yellow Retail да усмихне тъжните ви Facebook-приятели, crowdsourse рекламите на British Telecom и състезанието на Virgin America за най-странната семейна почивка. Естествено, има и интересни кампании, които липсва в списъка, но предпочитам кратко обобщение, отколкото безкраен списък, затова форматът и съдържанието на доклада са доста работещи по мое мнение. Този формат може да ви послужи за своеобразен източник на вдъхновение за следващата ви онлайн кампания. Ще ми е интересно да чуя какво бихте допълнили вие?
Матераил на Васи ли?
mediacafe.bg