Покриха „Партийния дом“ с нова реклама

Сградата на община Пловдив на пл. „Централен“ 1 (бившия Партиен дом) от вчера има нова, временна визия. По идея на отдел „Туризъм“ на община Пловдив, върху фасадата е поставено голямо рекламно пано с логото и надпис – Пловдив  „Най-добра европейска дестинация“ за 2022 година.

Рекламното съоръжение, изработено от материал, който пропуска светлината и не пречи на работещите в сградата, ще остане там до края на годината. Дотогава градът ни, заедно с още четири града, които се класираха в Топ 5 на 13-то издание на престижната класация European Best Destinations, имат правото да използват титлата „Най-добра европейска дестинация 2022“ във всички свои комуникации, медийни изяви, уебсайт, реклама. Те също така могат да споделят тази титла и официалното лого със своите партньори, местни хотели, ресторанти и магазини. Голяма част от хотели, ресторанти, места за настаняване и други, заети в сферата на туризма в Пловдив получиха стикери с логото, които поставиха на входа на своите обекти.

На същият сайт EuropeanBestDestinations.com, който е водещ уебсайт за туризъм в Европа, в отделните категории Пловдив бе удостоен и с титлата за „Най-добра културна дестинация в Европа 2022“ (1-во място).  Пловдив е № 1 и в категорията „Най-романтични дестинации в Европа“, както и в категорията „Най-добри винени дестинации в Европа“. Малко по-късно, Пловдив бе обявен и за „Най-добра дестинация в България“.

Вашият коментар