
Продължителността на програмата е 8 седмици, като седмичната заетост е в рамките на 8 астрономически часа: 2 пъти седмично по 3 часа – практически занимания и веднъж седмично – двучасова семинарна част.
1. Практически умения по прилагането инструментариума на маркетинга – гаранция за успеха на всеки бизнес.
2. Практически умения по стратегически маркетинг: стратегии, анализи, маркетинг и бизнес планове – гаранция за успеха на всеки мениджър, маркетинг мениджър и бъдещ предприемач.
3. Придобиване на лидерски умения, самоорганизираност, умения за работа в екип.
4. Развиване на комуникативни умения – гаранция за успеха на всеки човек.
5. Придобиване на опит в правенето на PR публикации, бизнес кореспонденция и телемаркетинг. Докосване до магията на рекламата.
6. В процеса на практиката ще установят лични контакти с представители на пловдивски фирми, обществени и други организации.
7. Ще повишат нивото на уменията си по 8-те ключови компетентности, изисквани от Европейския съюз, като основа за изграждането на индивидуалната личност.
8. В края на програмата на стажантите, показали много добри резултати, ще бъде изготвен „професионален профил“, който ще можем да представим пред пловдивски фирми, търсещи специалисти с качества, отговарящи на даден „професионален профил“, в процеса на работата ни с фирмите от Пловдив и региона.
9. Възможност за започване на работа.