100 хиляди гледат разказ на един англичанин за културния живот на София


Филмът, с който София кандидатства за „Европейска столица на културата 2019“, прави истински фурор. Лентата предизвиква фурор по цял свят, като само за първите 5 дни той е гледан от повече от 60 000 зрители на всички континенти. Филмът е качен в много социални сайтове за споделяне на видео, сред които дори виетнамски и азербайджански.


Коментарите от най-различни страни са повече от насърчителни за амбицията на София да стане Европейска столица на културата. В момента популярността на филма надминава значително някои от най-гледаните филми на световните документални канали, в чийто жанр е сниман. Очаква се в близките дни броят на гледалите „Sofia – the History of Europe“ да надмине 100 хиляди.

Това е рекламен филм на София, направен под формата на разказ на един англичанин (Тери Рандъл), който живее в София от 10 години и не само харесва, но е и опознал града до толкова, че се чувства софиянец. Той показва забележителностите и разказва уникалната история на града, датираща от преди Христа на своята приятелка от Дания – Мерете.

{youtubejw}2oUwgGLiz0c{/youtubejw}


mediacafe.bg