БЧК и компании дарители предоставят топла храна на бездомни в Пловдив

Български Червен Кръст – Пловдив заедно с Пивоварница Каменица и партньори дарители протягат ръка към най-нуждаещите се в Пловдив.

В предизвикателната ситуация, в която сме изправени всички, е изключително важно да обърнем поглед към онези, за които няма кой да се погрижи всеки ден – бездомните. Ето защо Български Червен Кръст – Пловдив и Пивоварница Каменица отново се обединяват за осъществяването на благородна кауза, а именно сготвяне и доставяне на топла храна.

Инициативата стартира в символичния петък, 13-ти ноември, когато е и Световният ден на доброто, и ще се реализира до края на годината с топла храна за събота и неделя. Каузата допълва кампанията на БЧК Пловдив за предоставяне на храна на бездомни през седмицата. Тя е и продължение на досегашното партньорство на БЧК Пловдив, Пивоварница Каменица и други пловдивски компании.

Всеки петък екипът на Пивоварница Каменица ще готви топла храна в кухнята на ресторанта, а доброволци от БЧК ще се погрижат тя да стигне до 20 бездомни в града. В инициативата се включват няколко компании, сред които както пловдивски фирми и производители, така и компании, опериращи на национално ниво. Те даряват различни продукти за готвене или готови храни, които се включват в пакетите към нуждаещите се. „Изключително много сме благодарни на партньорите ни от Пивоварница Каменица, Лидл България, Лозана 62 ЕООД, Филикон – 97 АД, La Marquise – Френска пекарна и други дарители, които с готовност приеха каузата и прегърнаха идеята да доставим поне малко топлина и усмивки на бездомните в Пловдив.“, споделя Таня Георгиева, Директор на Областен съвет на БЧК Пловдив.

„Знаем, че сегашните времена не са леки за никого, а още повече за тези, които нямат покрив над главата си и няма към кого да се обърнат за помощ. С екипа на Пивоварница на драго сърце откликнахме отново на възможността заедно с БЧК Пловдив и други компании дарители да помогнем на тези нуждаещи се хора. Няма значение колко малък и голям е всеки един жест на доброта и благородство. Важното е, че е направен и то в нужния момент.“, коментира Маргарита Стойчева, Мениджър „Ресторант и събития“, Пивоварница Каменица.

Съвместната кампания за пореден път показва колективната сила на организации и бизнеси, които впрягат своите ресурси, труд и желание за един по-добър Пловдив.

Вашият коментар