Не на скучните страници във Facebook

Администраторите на страници в най-голямата социална мрежа ще трябва да обърнат специално внимание на своята креативност и способност да привличат вниманието на хората.

Социалната мрежа въвежда нов алгоритъм за анализиране и определяне на това какво съдържание трябва да се показва в новинарския поток на потребителите.

Подобрението ще предоставя правилната информация на правилните потребители в точния момент, на базата на събраната информация за интересите на Facebook абонатите. Практически това означава, че Facebook ще избира съдържанието, което да показва в новинарския поток на даден потребител, на базата на неговите декларирани интереси, взаимодействия с други потребители и страници. Историите в News Feed ще се показват не в хронологичен ред и някои по-стари публикации ще получават приоритетно място.

По този начин публикациите, които не генерират достатъчно внимание, не само че няма да се появяват отново и отново в новинарските потоци на потребителите, но и ще бъдат пращани на все по-ниски позиции и шансовете за тяхното откриване ще стават все по-малки.

 

Вашият коментар