Вие може да имате най-безценния пазарен продукт, но ако никой от потенциалните Ви клиенти не знае за него, ако не го рекламирате достатъчно, няма да имате продажби и съществена полза от него. Затова първата крачка на всяка успешна реклама е да привлечете тяхното внимание. Във века на рекламата, когато хората биват заливани от всички страни с какви ли не рекламни послания и предложения, става много важно Вие по някакъв начин да изпъкнете в очите на потенциалните си клиенти.
Само така давате шанс на усилията си да се увенчаят с успех. Ако се замислите обаче, ще установите, че това е само първата крачка. На Вас не Ви е необходимо вниманието на цялата планета, а само на една малка група потребители, които се интересуват именно от Вашия продукт – целевите потребители.
Следователно, Вие трябва да привлечете и грабнeте именно тяхното внимание. А това не може да стане по принцип или как да е. Всяка целева група потребители има свой специфичен език и начин да бъде заинтерисована. Т.е. Вие трябва много добре да познавате Вашите потенциални клиенти и само така, по ефективен начин ще привлечете тяхното внимание. Например, ако предлагате резервни части за Мерцедес, колкото и добра реклама да имате, със сигурност няма да привлечете вниманието на притежателите на Мерцедес, ако напишeте „Резервни части за Москвич“.
Най ефективните начини да привлечете вниманието на своята целева аудитория са:
– добре съставеното заглавие
– подходящата илюстрация (казано е, че подходящата илюстрация може да замени и 1000 думи).
Има една ефективна техника, с която може да овладеете до съвършенство писането на рекламно заглавие – убиец. Започнете професионално да се интересувате от рекламите. Събирайте и класифицирайте всички реклами, които Ви попадат от някъде.