Mediacafe.bg представя новата си рубрика PR. Рубрика за иновации и креативни решения свързани с нашата работа и нашето удобство. Ще ставате свидетели на интересен поглед на художници и професионалисти в сферата на PR. Ще сравняваме работата им през призматa на чуждото и своето. И, за да не лежим само на кълката, че българите сме специалисти в доста области, нека да видим как се развива един потенциал? Кога се отдава възможност за развитие? Кога се прави първата крачка? Какво следва след нея? Откъде се черпят идеи?

– Здравейте. Как ви хрумна идеята да създадете СТУДИО 45?
– СТУДИО 45 все още не е много известно на хората. Това не ви ли притеснява?
– От какво се вдъхновявате?
– Какви са вашите амбиции?
К.Б. : Искаме да работим здраво. Да влезем в големи проекти с имена в културата, театрите.
– Тука май усещам професионален поглед и критика към нас?
А.М.: Не, но винаги може да е по добре. Представям си спрямо вас, вашата работа и името на вашата медия какъв най-интересен дизайн може да се изработи.
– И какъв е той?
А.М.: Всичко трябва да е много, ама много светло, както е при вас сега. Но бих сложил тапети по стените, всяка стена с различен подход, различен стил. Ще задам отделни кътчета за всякакъв тип спокойна работа. Много голям диван, който да предразполага хората, малко по висока маса за кафе, огромна етажерка за вашата колекция от книги и списания, която да се обхожда с подвижна стълба, било то в началото и само за фасон. И бих се разтършувал за креативен дизайн свързан с марката на вашето име, а именно кафето. Кухнята във вашия офис, както и всичките му части трябва да ухаят на кафе. Затова са задължителни кафявите и тъмните нюанси, но само загатнати, на определени места, за да не нарушаваме баланса на тихата атмосфера.
К.Б.: Зависи до голяма степен и от самите тях. За всеки дизайнер е хубаво, когато клиента му се довери напълно
А.М. : Да, точно така е. Имаш ли свобода да твориш, крайният резултат винаги е хубав.
Вижте някой от креативните решения на СТУДИО 45