Пловдивска организация в топ 3 за организиране на кампании

Проект “Партньорство за красива и чиста България” на сдружение БГ Бъди активен бе отличен в  категория “Комуникация на екопроекти”  в 21-то издание на конкурса ПР Приз, организиран от Българското дружество за връзки с обществеността.

В 21-то издание на конкурса участваха 84 проекта на 30 вътрешни комуникационни екипи на компании, агенции, медии, неправителствени организации и институции. Те се състезаваха в 17 конкурсни категории, сред които три нови – „Комуникации на промените“, „Най-добро използване на социалните мрежи“ и „Инфлуенсър маркетинг“. В тях се участваха комуникационни проекти, свързани с безпрецедентните трансформации, през които преминаха бизнесът и обществото през последната година, включително и в резултат на промените в дигиталната сфера.

Спечелилите проекти откроиха категоричното стратегическо място на PR професията в управлението на бизнес стратегиите и комуникационните дейности на компаниите и организациите. Въвеждане и използване на нови технологии и канали за комуникация, с цел по-ефективно предаване на посланията, както и прилагането на смели и креативни комуникационни практики за справяне с кризисни ситуации също заслужиха вниманието и високата оценка на членовете на журито на PR Приз – доказани професионалисти в комуникационния сектор с различни профили.

Ето какво споделят от БГ Бъди активен за отличието:

„Щастливи сме от това високо признание, което приемаме като оценка на нивото на проекта и екипа ни. Гордеем се, че името ни стои редом до едни от най-големите маркетинг агенции в страната. Благодарим на всички наши партньори, с които имаме удоволствието да работим!

Малко цифри, с които можем да онагледим комуникацията на проекта:

  • За 2020-та година излязохме в 144 различни медии от цялата страна с 838 публикации в тях, което се равнява до над 4 млн души.
  • Чрез мащабни дигитални кампании в социалните мрежи докоснахме над 3млн. души с каузата #БезОтпадъци
  • Реализирахме над 60 успешни партньорства с НПО сектора и над 20 партньорства с публични институции и администрации
  • Чрез силата на Guerilla marketing – ние успяхме да провокираме общата публика и участници по събития, за да се замислят повече по темата с отпадъците, които генерират, и по-конкретно фасовете и малките дребни боклуци, които всички подценяваме, заради малкия им размер: над 1000 доброволеца, включени по места и над 100 000 пряко включени граждани в дейности
  • Над 150 тона отпадъци спестени на природата от различни акции и кампании
  • Промяна на поведение, като в сравнителен анализ между 2019 и 2020 година имаме регистрирано намаление от 9,7% в така неприятна практика на изхвърляне на бутилки и кенчета на публичните пространства.“

Коментари (1)

  1. Адмирации за целия екип на Бъди активен и специално на PR на сдружението. Желая им да са все така амбициозни, креативни и да реализират още много интересни и полезни за обществото проекти. Успех!

    Отговор

Вашият коментар