УЛОВЕНА ИСТОРИЯ: GLENFIDDICH ПРЕОБРАЗЯВА ВРЕМЕТО С ЛАНСИРАНЕТО НА GLENFIDDICH SUSPENDED TIME 30 YEARS AGED

Уискито е част от колекцията от 50, 40 и 30-годишни скочове THE TIME RE:IMAGINED, която възхвалява еволюцията на напитките, усъвършенствана от времето.

Тази есен Glenfiddich представи THE TIME RE:IMAGINED пред света, а отскоро българските ценители на луксозните скоч уискитата могат да се насладят на GLENFIDDICH SUSPENDED TIME 30 YEARS AGED.

Забележителната колекция от отлежали и ексклузивни сингъл малц уискита представлява върховното изражение на времето и е кулминационната точка в изграждането на отличителния стил на дестилерията. Всяка една от алкохолните напитки е оформена от постоянното течение на времето и е представена в уникални бутилка и кутия, направени по поръчка и представляващи истински произведения на изкуството.

THE TIME RE:IMAGINED се състои от три изключителни сингъл малц скоч уискита, отлежавали в продължение на десетилетия, така че да добият богат и дълбок вкусове, какъвто рядко можете да срещнете.

Бижуто, на което ще се насладим у дома е 30-годишният вариант – GLENFIDDICH SUSPENDED TIME 30 YEARS AGED, който се фокусира върху момента, в който мастър дистилърът спира отлежаването на уискито с решението да го бутилира, запазвайки съвършената му изразителност, изграждана, сякаш, цяла вечност. Ароматът е изящно балансиран, на сърцевина на дъб, съчетан със сладки, фини нотки на шери. Вкусът е дълбок и дървесен, с преплетени деликатни флорални акценти.

Удивителната кутия пък визуално деконструира и гордо съживява тази артикулация на времето в зрелищна форма, разказвайки неговата история чрез движещи се ленти, всяка от които е замръзнала в определен миг, за да образува елегантни изрязани прозорци, разкриващи царствената гарафа вътре. С момента на съзряване, уловен в целия му блясък, динамичните линии и сложната структура създават илюзията, че бутилката е окачена без усилие, във въздуха, застинала във времето. Перфектният контрапункт на уискито, отлежало тихо в мирния Спейсайд, Шотландия.

GLENFIDDICH SUSPENDED TIME 30 YEARS AGED е покана за преосмисляне на времето чрез богата концепция, луксозно преживяване и амбициозна бутилка.

Браян Кинсман, малц мастър в Glenfiddich, казва: „В производството на уиски често говорим за ролята на малц мастърите и е наша отговорност да намерим деликатния баланс между вкуса на уискито и интензитета на вкусовете, отдавани от бъчвата.  Но невинаги си признаваме, че всяка бъчва, всяка бутилка е абсолютно уникална поради времето, което е прекарала в отлежаване. Както природата, така и времето играят огромна роля за приготвянето на уискито, за да добие точно конкретен вкус и колекцията THE TIME RE:IMAGINED отдава почит на този процес и изисканата течност, която помага да се създаде.“

Клаудия Фалконе, глобален бранд директор на Glenfiddich, пък добавя: „Уилям Грант, далновидният основател на Glenfiddich, е имал мечта да създаде най-доброто уиски в долината. Тези три своеобразни съкровища са перфектната илюстрация на неговия стремеж. GLENFIDDICH SUSPENDED TIME 30 YEARS AGED бутилира духа на маверика и улавя кратък момент във времето, който свързва миналото с настоящето, а високото качество на уискито и усещането за лукс вдъхновяват създаването на отличителната кутия, разказваща историята на сингъл малца – подходящ почит на непредсказуемата природа на самото време.“

Оценете магията на GLENFIDDICH SUSPENDED TIME 30 YEARS AGED и вие. Потърсете напитката в търговската мрежа и открийте перфектния партньор, с който да отпразнувате успеха!

Disclaimer:

*Glenfiddich, като участник в две от най-престижните състезания в света, е получило повече награди от всички останали сингъл малц уискита на International Spirit Challenge и е най-награждаваният бранд в историята на International Wine and Spirit Competition. По данни на Drinks International от май 2018 г. и International Wine and Spirit Competition от май 2018 г.

ЗА GLENFIDDICH

Дестилерия Glenfiddich е основана в Дъфатаун, Шотландия, от иноватора Уилям Грант и стартира дейността си на Коледа през 1887 г. Още от самото начало Грант започва да прилага революционни за времето си методи и практики при производството на скоч и демонстрира напълно ново и независимо отношение към емблематичната за този край алкохолна напитка. Това довежда до превъзходството на Glenfiddich над други брандове в сегмента вече повече от сто и тридесет години, превръщайки бранда в първото сингъл малц уиски, рекламирано извън Шотландия, и в крайна сметка най-продаваното и най-награждаваното сингъл малц скоч уиски в света*. И докато уискито се продава вече в над 180 страни по света, Glenfiddich е една от малкото сингъл малц дестилерии, които остават изцяло семейна собственост и все още произвеждат алкохолната напитка на същото място, което Уилям Грант и неговите деца са построили със собствени усилия.

ЗА WILLIAM GRANT & SONS

William Grant & Sons е независима семейна дестилерия със седалище в Обединеното кралство и основана от Уилям Грант през 1887 г. Днес компанията за луксозни спиртни напитки се управлява от шестото поколение на неговото семейство и дестилира някои от водещите световни марки шотландско уиски, включително световния любимец – сингъл малцът Glenfiddich, гамата от ръчно изработени сингъл малцове Balvenie и третият по големина скоч бленд в света Grant’s, както и други емблематични брандове алкохолни напитки като Hendrick’s, Sailor Jerry, Milagro, Tullamore D.E.W, Monkey Shoulder, Discarded Spirits Co. и Drambuie и Hudson.

За автора

Вашият коментар