Facebook се променя

От 7 март тази година социалната клюкарница, наричана не без право мрежа, Facebook ще промени новинарската си страница. По този повод компанията е насрочила пресконференция с покани до определени медии в централата си в Менло Парк, Калифорния, на въпросната дата. По време на събитието ще представи нов дизайн на новинарското си поле News Feed.

Оказва се, че новинарското поле е от ключово значение за рекламния бизнес на Facebook. И това е повече от обяснимо, тъй като в него се показват различни типове реклами за мобилни и немобилни устройства. Това е най-ефективното поле за рекламиране в сайта, много по-полезно за рекламодателите от страничните банери и рекламни линкове с малки снимки, подредени в колона вдясно.

Тук обаче, отново на дневен ред се появява негово величество потребителят, или по-скоро леки притеснения, свързани с ползвателите на мрежата. Специалисти посочват, че основен проблем във връзка с промяната на News Feed-а ще бъде колко реклама ще може да издържи той на човек, преди да се разгневят потребителите. Идеята на социалната мрежа е да направи промени, които да удовлетворят маркетинга, но и да не преминават границата на търпимостта на регистрираните в нея над един милиард души.

Последният път, в който Facebook насрочи конференция за медиите, компанията представи услугата си Graph Search. Новият инструмент позволява на хората да търсят за съвет кое са харесали в сайта приятелите им.

facebook-news-feed-large.jpg.original

 

 

 

 

Вашият коментар