Очилата на Google – стъпка напред в бъдещето

Съвсем скоро гигантът Google финализира сделка, с която може да позволи на устройство си за очила да стане изключително модерно и популярно. Компанията обяви партньорство с Luxottica, производителят на очила на множество марки, включително Ray-Ban и Oakley, да проектира и произвежда една изключителна колекция от рамки за очила, които включват технологията. Първоначално производството ще се ограничи до американския пазар, като от пресцентъра на Luxottica съобщават, че първата колекция ще „съчетава висок клас технологии с авангарден дизайн и  предлага най-добрите стил, качество и представяне“.

Според Google дизайнът ще бъде резултат от съвместните усилия между Luxottica и Google, докато Luxottica ще се справят с производството и дистрибуцията. Все още не се уточнява кога новата версия на Google очилата ще навлязат на пазара, но това ще бъде скоро. „Започваме да пишем нова глава в дизайна и функционалността на очилата“, се казва в съобщение на Google.

През януари гигантът започна да предлага първите си продукти, които също са и стъкла с диоптри. Въпреки, че отдавна се носеха слухове, че компанията работи с дизайнерски рамки на Warby Parker, се оказа, че Google е проектирала четири вида диоптерни стъкла, вместо това. Сега изглежда, че компанията е успяла да сключи далеч по-изгодна сделка за бъдещата употреба на продукта си. Wall Street Journal пише на страниците си, че Luxottica е не само най-големият производител на очила с 12,4% пазарен дял, а той контролира LensCrafters и Sunglass Hut, които ще му позволят да продава Google Glass в над 5000 магазина, като говорим само за търговия на дребно.  

Вашият коментар