Започна регистрацията на нови домашни любимци в Пловдив

Община Пловдив започва годишната си кампания за регистрация на домашни кучета и събиране на годишната такса. Според Закона за местни данъци и такси в тримесечен срок от придобиването на домашния любимец, всеки собственик е задължен да подаде декларация в общината/кметството по постоянен адрес и да регистрира животното. До 31  март трябва да се плати и годишна такса, която е определена от Общинския съвет и е в размер на 30 лв.

Годишната такса може да се заплати, както на каса в съответния административен район по местоживеене на собственика, така и по банков път на посочените по-долу банкови сметки при „Инвестбанк“ АД:

o          За район „Централен“ – BG66IORT 73753102000100

o          За район „Източен“ – BG65IORT 73753102000700

o          За район „Западен“ – BG16IORT 73753102001000

o          За район „Северен“ – BG64IORT 73753102001300

o          За район „Южен“ – BG15IORT 73753102001600

o          За район „Тракия“ – BG17IORT 73753102000400

Като основание за плащането на сумата от 30.00 лв, собствениците е необходимо да отбележат годината, за която плащат таксата и индивидуалния номер на картона на кучето. Всеки собственик на регистрирано вече куче може да провери за пропуснати плащания за предходни години на т. нар. „такса куче“ тук.

Вашият коментар