Колко е твърде много?

Продуктовото позициониране в Холивуд датира от ерата на нямото кино. Сега, 31 години по-късно, това е толкова всеобхватен похват, че ние дори не гoзабелязваме тъй като продуктите са навсякъде около нас. Рекламират се дори неща, които използваме непрекъснато и реално неможем без тях като Гугъл. Например Internship, филмът за двама стажанта (Винс Вон и Оуен Уилсън), в който се поставя въпросът: "Колко е твърде много?"

Ето някои очеизвадни опити за интеграция на марката във филмова продукция, които са прекалено видими и дори дразнещи.

Едни от най-запомнящите се кадри в новия филм на Баз Лурман "Великият Гетсби" по романа на Франсис Фицджералд са свързани с продуктовото позициониране. Не пищните костюми и невероятният замък се набиват на очи толкова за зрителя, колкто една гигантска бутилка бутиково шампанско на Moët & Chandon.

produktovo

Боговете сигурно са полудели (1980) – Сюжетът на комедията почти изцяло е измислен около бутилка Кола. Когато бушмени намират бутилката в пустинята Калахари, те не могат да проумеят какво точно е това.

prod

Завръщане в бъдещето (1985) -Разбира се, Pepsi е използвана като постоянна шега в поредицата, за да покаже преминаването на времето докато Марти прескача в различни години (в първият „Завръщане в бъдещето”, той си поръчва Pepsi Free (безкофеиново Pepsi), на което бързо му е отговорено, че трябва да си плати за нея.

Блейд: Троица (2004)-Супер яката убийца на вампири Абигейл изиграна от Джесика Бийл е толкова готина, че носи своя iPod навсякъде. Тя не може да убива вампири без да слуша своя саундтрак за убиване на вампири – естествено, подбран на iTunes.

Форест Гъмп (1994)- Форест Гъмп подкрепя содата и пие от бутилка, на която съвсем удобно, логото на Dr. Peppers е насочено към камерата.

Железният човек 1 и 2(2008 – 2010)-Тези два филма са толкова препълнени с продукти, хвърляни в очите на хората, че може да ти се завие свят. Burger King, Audi (R8 е голямата работа в „Железният човек 2”), Chevy, Bulgari, Dell, LG, Vanity Fair, Rolling Stone, Wired и Newsweek са само част от продуктите, изплъзнали се в комиксовата адаптация на Джон Фарво.

Тропическа буря (2008)-Клиентът на Матю Макконъхи, Тъг Спийдман иска да му доставят TiVo (дигитален видео рекордер) в джунглата на Лаос.Считайки, че Макконъхи е агент на Тъг, работата му е да го направи. И също така да изстреля нагоре репутацията на TiVo, след появата му на голям екран. Това обаче не се случва, а TiVo не се представя особено добре в момента.

Спайдър-мен (2002)– Докато Спайдърмен се спуска по своята паяжина, той се приземява точно до добре паркиран тир на Карсберг – и изведнъж, шефовете на Sony Pictures Entertainment се напълват с парички.

 

produktovopozocionirane

"Сексът и градът" остава сред ненадминатите по брой промотирани в него марки – 67. Сред всички тях се откроява Louis Vuitton с нейните чанти.

Част от инфото е на manager.bg и cinefish.bg

Вашият коментар