Пловдив става уикенд дестинация

Усилията на Община Пловдив са насочени и към налагането на града ни като уикенд дестинация, чрез реклама на цялостен туристически продукт. Това заяви зам. кметът  Стефан Стоянов по повод увеличения значително дял на реализираните туристически нощувки за изминалата 2012-та.

Общината подготвя програма за туризма, която ще бъде гласувана в края на януари на сесия на общински съвет.  До тогава ще бъде готов и туристически бранд за регион „Тракия” с основен акцент Пловдив.

Според Стоянов  повишения интерес към Пловдив се  дължи не само на наличието на културно-исторически и археологически обекти и тяхното експониране, а и на някои събития като Световното първенство по гребане, годишната среща на сдружението на общините и други. По думите му, Пловдив се посещава повече, както от българи, така и от чужденци.

След като програмата за туризма стане факт  се очаква приходите от в града на тепетата да скочат с поне

20 на 100.

 

plovdiv02

 

 

Вашият коментар