Тайните на „Мъжката Библия“

Еротичното списание Playboy дебютира през далечната 1953 година с Мерилин Монро на корицата си, която получава от Хю Хефнър скромната сума от 500 долара за изявата си. Снимката е от парада „Мис Америка" през 1952 година, а  върху този брой няма дата, защото не се е знаело дали изобщо ще има втори.

Липсва и зайчето, което всъщност все още не е било измислено.

От изданието са отпечатани 70 000 екземпляра, като от тях 54 175 бройки (цена: 50 цента) се разпродават само за няколко дни.

27-годишният Хю Хефнър решава да извади на пазар еротично списание, с което да задоволи мъжките фантазии. Трбява да отбележим че дотогава темата секс е била едва ли не табу, и голи тела не са се показвали във филмите и телевизията. жената е представяна като домакиня и майка, а за сексапил и еротика и дума ненможе да става.

В първия брой на изданието, освен снимките на Мерилин са публикувани и интересни неща за четене: историите на Шерлок Холмс, статия за братята Дорси, дизайнерски идеи за оборудване на офиса.

И така с две думи –  с първоначална инвестиция от 600 долара, Хю Хефнър съумява да превърне Playboy в една от най-успешните издателски империи в историята.

През октомври 2015-та, след 62 години, стана ясно, че от март 2016 г., Playboy няма да публикува снимки на голи жени. Да, жените ще са в провокативни пози, но няма да са голи. През август миналата година голите снимки изчезнаха и от сайта на playboy, а резултатът бе, че средната възраст на читателите падна от 47 на 30 години, а трафикът се повиши от 4 на 16 млн. уникални посетители месечно.

"Плейбой” е противоотрова срещу тесногръдието"

Хю Хефнър

Вашият коментар