Microsoft vs Google

Microsoft „хвърли ръкавица“ на конкурента си Google, посредством мощна кампания под наслов "Scroogled" (игра на думи, която означава "прецакан от Google"). Целта е този акт да накара потребителите на Gmail да се обърнат към тяхната собствена имейл услуга Outlook. Мотивът на Microsoft е, че Gmail не защитава достатъчно безопасността на данните ни.
Microsoft ни натякват това, което вече знаем, а именно, че Google сканират съобщенията в имейлите ни и ползват информацията от тях за реклама. Според проучвания на Microsoft, 70% от потребителите изобщо си нямали представа, че нещата стоят така, а 90% от анкетираните са се обявили против тази практика.

"Убедени сме, че хората трябва да имат избор и контрол върху личните си имейли, независимо дали става въпрос за споделяне на данни за банковата ни сметка, снимки на семейството ни или информация за здравословното ни състояние", се казва още в кампанията.

Google, съответно имат готов отговор за тези нападки. Първо, те твърдят, че сканирането става напълно автоматично и не застрашава безопасността на личните ни данни и второ, именно таргетираната реклама им позволява да предоставят почти всичките си услуги безплатно.

 

scroogled-screenshot_2.jpg-600x402

 

 

Вашият коментар