НАСА с предизвикателство по повод Деня на Земята

Отбелязваме Деня на Земята

Всяка година – на 22 април цял свят чества Деня на Земята. Различни дейности за опазването на природата в този ден целят да обединят хората на планетата в защита на околната среда.

Тази година се навършват 46 години от първото честване на Деня на Земята. През 1970 г. на този ден движението дава израз на зараждащото се гражданско самосъзнание, насочващо вниманието към екологичните проблеми. Днес Денят на Земята обединява над хората от повече от 170 държави. У нас в цялата страна се организират залесяване с фиданки, открити уроци с ученици, дискусии и презентации.

НАСА активира специална страница по повод Деня на Земята. Инициативата на космическата агенция е "Къде на Земята си на 22 април".

Милиони хора ще отделят време на 22 април, за да направят своя принос за превръщането на Земята в по-добро място, пишат в страницата си учените от НАСА. Те поставят предизвикателство към всеки, който иска да направи снимка или кратко видео за това, което е свършил за планетата в този ден. Всички свидетелства ще бъдат публикувани в социалните мрежи и ще станат част от страницата на агенцията във Фейсбук под името ден от живота. Всеки може да учества с постването е на #24Seven.