Представете си един свят, където би било незаконно да се използват цветовете. По какъвто и да е начин – да бъде забранено да се носят цветни дрехи, да украсявате дома си, да си боядисвате косата и т.н. … Въпреки, че това няма как да се случи, може би има и такива хора, които биха предпочели да живеят в сив монохромен свят, а за останалата част от нас, животът без цвят би бил просто немислим.
Тази необходимост от цвета и неговото емоционално въздействие върху всекидневния ни живот е основната тема на последната рекламна кампания от UK потребителските бои на Dulux. Вдъхновено от сухия режим в САЩ , действието във видеото се случвав един въображаем свят, където е забранен цвета. Главната героиня е Ейми, една млада червенокоса жена, живееща в безцветен град, която иска да промени живота си. Един ден, тя се натъква на незаконна боя за стена и решава да превърне апартамента си с ярко синьо-зелен цвят в цветна, шарена приказка. Това от своя страна отваря очите й към тайната любов на един млад писател, който живее отсреща. Клипът е режисиран от Christian & Patrick, докато концепцията за цялостната кампания е проектирана от базираната в Лондон творческа агенция Bartle Bogle Hegarty .
Bartle Bogle Hegarty ( BBH ) е една от най-известните и креативни рекламни агенции в света. Основана през 1982 г., BBH е произвела кампании за много от най-видните световни марки. BBH има офиси в Лондон, Ню Йорк, Сао Паоло, Сингапур
)