Вижте топ 20 на най-успешните брандове на 2011

Американската компания InterBrand се е заела с нелеката задача да анализира най-известните и най-печеливши марки в световен мащаб. Критериите, по които се оценяват са многостранни и обхващат, както финансовата стабилност на съответния бранд, така и удовлетвореността на клиентите от него.

Взима се под внимание до каква степен марката е отговорила на финансовите прогнози, възвръщаемостта на инвеститорите, пазарният дял в този сектор, ръст и спад на продажбите, влиянието на съответната марка върху крайния потребител и каква психологическа роля играе върху избора му на стоки.

Брандовете, които бележат най-голям скок през последната една година са компанията за високотехнологична електроника Samsung, луксозната модна къща Burberry, разбира се топ търсачката Google, най-известният сайт за он-лайн търговия Amazon и рекордьорът – корпорацията Apple, която за 2 години се качи с повече от 10 места по-нагоре в класацията.
Mediacafe.bg селектира за вашето внимание 20 от фирмите с най-печеливш бранд:
top20
 

Вашият коментар