"Загорка" АД и Университетът по финанси, бизнес и предприемачество (ВУЗФ) обявиха конкурс за пълна стипендия за магистратурата по "Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт" към ВУЗФ. Участниците трябва да разработят комуникационна стратегия на платформата за корпоративна социална отговорност Brewing a Better Future на пивоварната компания. Като част от стратегията кандидатите могат да представят до две творчески предложения за реализация в медийни канали по техен избор.
Магистратурата "Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт" покрива целия процес на създаване на един продукт и неговия живот. Тя е насочена към млади специалисти по комуникации и икономика, които искат да работят в рекламна агенция или маркетинг отдел на компания, както и за предприемачи с идеи за собствен бизнес.
Предложенията ще бъдат оценявани от жури, което ще включва представители на компания "Загорка", рекламна агенция Saatchi & Saatchi и лектори от магистърската програма на ВУЗФ. Крайният срок за участие е 22 септември, като предложенията трябва да се изпращат на адрес vuzf@saatchi.bg с тема на имейла – Brewing a better future.
Повече информация за магистърската програма "Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт" можете да откриете ТУК.
Източник:karieri.bg