Любимир Караджов: Парите не могат да помогнат при криза в изкуството

„Кризисен PR на арторганизации“ e най-новата книга на доц.д-р Любомир Караджов, която бе представена тази седмица в Първо студио на БНР Пловдив. 

Книгата изследва комуникационните модели на кризисния мениджмънт в сферата на изкуството

Телевизионният журналист и преподавател по публични комуникации представи в понеделник последната си книга „Кризисен PR на арторганизации“ в компанията на композитора проф. акад. Николай Стойков и д-р Анастас Бадев. Любомир Караджов сподели, че идеята за написването на книгата идва, след като започва работа в Академията, където чете лекции на един от най-силните курсове за мениджъри. 

Двамата гости споделиха още мнения за автора, като изследовател с доста натрупан опит през годините от различни проекти в сферата на журналистиката и публичните комуникации.  

Доста задълбочен анализ направи и Анастас Бадев, който разкри различни в различни примери от сферата на ПР погледа на Любимир Караджов. "Тази книга не е само за кризисния PR. Това е текст, който може да бъде приложен към цялата сфера на публичните комуникации За този текст е много важна историята на публичните комуникации, книгата маркира концептуални неща. Любомир Караджов много правилно очертава съвременните теории и тенденции в областта на публичните комуникации. Те са функция на управлението", каза д-р Анастас Бадев. Според него публичните комуникации са много сериозна част от управлението на една организация, а пиарът е свързан с мениджмънта.

"За кризисния ПР са много важни подхода в работата и бързо реагиране в ситуацията. Изпуснеш ли момента, после става много трудно да го овладееш", сподели още Анастас Бадев. Авторът от своя страна допълни, че не винаги  парите стоят на преден план при кризите в изкуството.

В статията са използвани материали от novoplovdiv.com

Вашият коментар