Vogue Vision Митко Дамов и La Biosthеtique показаха новите тенденции в декоративната козметика (СНИМКИ)

Основната цел на салона е total beauty concept – грижа за визията и здравето от петите, до главата

Каузата на марката е да излезе от рамките на моден салон и да подкрепи българските творци

Странно явление е красотата. Уж е относителна, но всеки иска да я притежава. Някои хора са готови на всичко за нея, други не осъзнават, че я носят. За трети е най-важна вътрешната хубост. При всички положения, красотата е част от нашия живот. Тя се крие в цветовете, в блясъка в очите, в спокойствието на душата и в крясъка на вятъра. В полета на птиците и в игрите на вълните. В досега на преплитащи се пръсти, в целувката. Тя е навсякъде. Нужно е само да се огледаме, за да я открием…

Разбира се, дори натурално явление като красотата, има нужда от малко помощ. От някой, който да я шлифова, да я побутне в правилната посока. Да я подчертае ефирно и с нежни контури да я напасне към всеки характер и стил. Затова съществуват стилистите. За да ни напътстват и помагат, а защо не и образоват. В Пловдив има не малко специалисти в модния бранш, но едни от най-силно изявените са събралите се в салон Vogue Vision Митко Дамов, стъпил на пазара още преди десетилетие, горд носител на приз в категория „Бутиков салон“ на Националния конкурс SALON ARENA OF BEAUTY, през 2009-та.

Най-важното за Митко Дамов, освен качественото обслужване и отношение към клиента, е да сформира екип от хора, които не се задоволяват да стоят вечно на едно ниво, а се превръщат в успешни професионалисти. От хора визионери, с идеи и готовност да ги изпълнят, че и надградят. Такъв човек е собственикът на салона Елена Иванова, с която работи от началото на откриването му.

„Ели е чудесен пример за успял човек. Тя менажира целия салон и поддържа концепцията във франчайз групата ни. Аз не искам да се обвързвам професионално с хора, които изгряват за малко и след това изчезват, а с такива, които имат отношение към бизнеса, които инвестират в себе си и мечтите си.“

Двата основни фактора, на салон за красота Vogue Vision Митко Дамов, са оборудването на световно ниво и френската козметична марка „La Biosthétique“. Специфичното при нея е, че тя е хипоалергенна, не съдържа консерванти, приготвя се с подбрани от цял свят чисти съставки и щади кожата и косата. Освен това, два пъти в годината фирмата организира колекция с обучения и представяне на сезонните тенденции в прическите. От този сезон, колекциите включват не само фризура, но и грим. Колекцията пролет/лято е свързана с лансирането на не толкова популярни продукти. Представянето на гримовете, като отделна линия, е една от най-атрактивните части на цялата козметична марка. Тенденциите в цветовете са три: Exotic pink, Modern blue и Fresh orange.

Те бяха демонстрирани пред клиенти и приятели на марката в заведение „Anyway Social Bar”, намиращ се в квартала на творческите индустрии „Капана“. Тези ревюта са един вид добавена стойност към услугите, които се предлагат в салона. Събитието премина с лека презентация, възможност за допълнителни консултации през следващите дни, стилен коктейл, приготвен специално за случая от шефовете на ресторант „Salt & pepper” и приятни емоции в добра компания. За дефилето бяха избрани три млади и красиви модели, за чието облекло се погрижи „ESSE boutique“, също еквивалент на творческия, бохемски пловдивски дух.

                   

„За нас е много важно да сме в колаборация с хора, които карат бизнеса да се случва, защото няма нищо лошо в това да си само артист, но в нашите географски ширини това не е достатъчно. Не позволява реализация, както на запад. Трябва да си готов да рискуваш! И при нас не всичко в вървяло гладко през годините, но продължаваме да се развиваме.“, допълва Митко Дамов.                     

Всъщност, верига Vogue Vision Митко Дамов подпомага изкуството и културата в България на много нива. Успешен партньор е на Нов симфоничен оркестър, Нов български университет, Народен театър „Иван Вазов“, София Филм Фест, към който организира и фешън гала с дефилета и арт инсталации, отговарящи на избрания филм.

                              

„Каузата ни не е да сме поредният фризьорски салон, а да сме място, вървящо ръка за ръка с културния живот на страната. Искаме да помогнем на младите творци. Да им покажем, че не е нужно да напускат родината си, за да успеят. Затова подкрепяме тях, а не индустриите, в които важно е единствено мултиплицирането на визията. Липсата на индивидуален подход не е професионализъм, не е отговорност към цялостния лик и здраве на един човек. Само хората, които имат желание да променят средата, около себе си, работят с отношение, любов и грамотност.“, казва още Митко Дамов.

Истината е, че когато човек се грижи за външния си вид, трябва да има изисквания. Изкисвания както към самия себе си, така и към хората, на които се доверява. Не трябва да се задоволява с малкото, а после да си тръгва разочарован от салона. Трябва да си тръгва греещ, стилен, доволен и, най-вече, щастлив от престоя си. Затова и философията на Vogue Vision Митко Дамов е total beauty concept – красота и здраве от горе, до долу. И не забравяйте – ако се чувствате добре отвътре, ще сияете и отвън. А сега се погледнете в огледалото и си кажете, че сте прекрасни…

Вашият коментар